طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی

بازدید: 221 بازدید
دکوراسیون اداری طراحی شده با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی (ai) به تمامی عرصه های زندگی روزمره ما وارد شده است. چه برنامه ریزی روزانه برای رژیم غذایی و چه برنامه ریزی برای سفرها و کاوش های فضایی. در این بین هوش مصنوعی برای بسیاری از افراد و به خصوص مشاغل مختلف از جمله معماری، نقشه کشی و ساختمان سازی کارآمد است. استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی علاوه بر صرف زمان و انرژی، امکان تست دکورهای مختلف را نیز برای شما فراهم میکند. تصور کنید تنها با چند کلیک و در عرض چند ثانیه، دکور رویایی خود را در فضای مدنظرتان پیاده میکنید. حتی امکان انتخاب محصولات و لوازم دلخواهتان و چیدمان آنها در فضای مدنظرتان هم وجود دارد. چه چیزی از این جذابتر؟

حال باید ببینیم چه ابزارهایی این قابلیت و امکانات را در اختیار شما قرار میدهند. در این مقاله از چندسو به 9 وبسایت رایگان و غیررایگان طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی می پردازیم. تا انتهای این مطلب همراه چندسو باشید.

کاربردهای هوش مصنوعی در طراحی دکوراسیون اداری

اگر شاغل هستید احتمالا زمان زیادی از روز را در محیط اداری یا محل کار خود می گذرانید. فضای این محل تاثیر بسیار زیادی روی بهره وری و بازدهی شما در محیط کار خواهد داشت. یک فضای کار بهینه و کارآمد علاوه بر علاقه مندی بیشتر شما به کار و تسک های مرتبط با آن روی تمرکز، خلاقیت و ایده پردازی شما در کار هم موثر است.

کارمندان و کارکنان یک شرکت، جزئی از یک مجموعه بزرگ هستند و راندمان کاری هر یک طبعا تاثیرات مثبت و منفی برای کل مجموعه به همراه دارد. پس معماران داخلی باید با در نظر داشتن این اصل اقدام به طراحی فضای داخلی و خرید تجهیرات لازم کنند. علاوه بر این با به روز نگه داشتن این اطلاعات و در نظر داشتن فاکتورهای دیگری از جمله برآورد هزینه ها و بررسی تمام جوانب قبل از اجرای کامل پلن معماری یعنی اجرای زیرساخت تا انتخاب لوازم منزل همراه شما خواهد بود. در این بین، طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی کمک شایانی به شما می کند.

مزایای طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی

جدای از کاربردهای گسترده هوش مصنوعی در معمار، ساختمان سازی و نقشه کشی، با استفاده از هوش مصنوعی در طراحی دکوراسیون اداری می توانید مزایای زیر را نیز داشته باشید:

  1. طراحی فضا و چیدمان لوازم با تاکید بر روی بازدهی و راندمان کاری: مثلا فاصله مناسب میز کار با منابع صوتی یا عوامل حواس پرتی
  2. ایده پردازی و امکان دریافت ایده های بی شمار در چند ثانیه: معماران می توانند تنها در عرض چند ثانیه به ایده های بی شماری دسترسی داشته باشند. اگر قصد استخدام یا سپردن پروژه طراحی فضای داخلی به معماری حرفه ای را دارید و لازم می دانید که قبل از این کار تصویر درست و کاملی از دکوراسیون مدنظر خود داشته باشید می توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید. کار کردن با این ابزارها و وبسایت ها دشوار نیست و تنها با صرف چند دقیقه می توانید کار با آنها را بیاموزید.
  3. شخصی سازی حداکثری و مطابق با علایق، سلایق و ترجیحات شما: به خاطر داشته باشید که هوش مصنوعی بر پایه داده ها و دستوراتی که دریافت می کند اقدام به تحویل خروجی می کند. پس امکان دریافت خروجی در شخصی سازی شده ترین حالت ممکن برای شما وجود دارد.
  4. کاهش حداقلی در صرف زمان و انرژی: تصور کنید خودتان بخواهید تک تک لوازم داخل اداره یا کل محیط سازمان را با نرم افزارهای پیشرفته مدل سازی کنید. در حین کار ممکن است اقدام به تغییر هر بخش کنید و در نهایت هم احتمالا به نتیجه دلخواه نرسید. این کار زمان بسیار زیادی از شما می گیرد و نهایتا ممکن است دلسرد شوید و کار را نیمه رها کنید. تغییر دکوراسیون با هوش مصنوعی در صرف انرژی و زمان به شما کمک می کند.
  5. طراحی با اصول و متد روز دنیا: هوش مصنوعی هر لحظه در حال یادگیری است. در هر ثانیه معلومات و قابلیت های آن با سرعت چشمگیری رو به افزایش است و همین امر برتری هوش مصنوعی (از لحاظ سرعت یادگیری) را نشان می دهد.

تغییر دکوراسیون با هوش مصنوعی برای اداره و سازمان ها

برای طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. نرم افزارها، اپلیکیشن ها و وبسایت های مختلفی در این خصوص وجود دارند. در ادامه به 9 وبسایت معروف با رابط کاربری ساده و در عین حال امکانات پیشرفته صحبت می کنیم:

9. وبسایت ArchitectAI برای طراحی داخلی با هوش مصنوعی رایگان

وبسایت ArchitectAI ابزاری پیشرفته برای طراحی داخلی و خارجی و دکوراسیون اداری است. با یک کلیک ساده می توانید عکس های فضای داخلی دلخواه خود را به محل رویایی خود برای کار تبدیل کنید. این ابزار استفاده از تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی را به ساده ترین شکل ممکن فراهم می کند. شما می توانید این امکانات فوق پیچیده و پیشرفته را با چند کلیک ساده در اختیار دشته باشید. این ابزار همچنین استفاده از خروجی های با کیفیت بالا، نزدیک به واقعیت و با طراحی های فوق العاده مدرن را فراهم می کند.

صفحه اول وبسایت ArchitectAI

بازسازی و طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی هزینه بسیار کمی دارد. بیش از 400 طراحی مختلف در این سایت در اختیار شماست و می توانید به راحتی از این موارد استفاده کنید.

مزایای وبسایت ArchitectAI

معماری ساختمان و امکان تبدیل طرح های دستی به پلن معماری

امکان مشاهده قبل و بعد طراحی ها حین انجام کار

امکان استفاده راحت

معایب وبسایت ArchitectAI

برای استفاده از این وبسایت محدودیت دفعات استفاده دارید.

درجه سختی کار با وبسایت

برای کار با این وبسایت نیازی به آموزش خاصی ندارید و کار با این وبسایت راحت است.

هزینه کار با وبسایت

پلن 9 دلاری

8. وبسایت Decor AI برای طراحی داخلی به کمک هوش مصنوعی

عکس یا نقشه ساده اتاق یا اداره خود را در این سایت آپلود کنید. همچنین می توانید با پیشنهادات خودکار سایت یا با سلیقه خودتان اتاق رویایی خود را طراحی کنید. میتوانید تا پنچ عکس را به صورت رایگان بارگذاری و ویرایش کنید. DecorAI ابزاری خاص و شخصی سازی شده و متناسب با بودجه افراد طراحی شده است.

صفحه اصلی وبسایت Decor AI

مزایای وبسایت DecorAI

امکان طراحی تمام بخش های داخلی منزل، اداره و تمامی محیط های کاری

معایب وبسایت DecorAI

محدودیت استفاده از وبسایت

تهیه اشتراک بعد از 5 بار استفاده

درجه سختی کار با وبسایت

کار با این وبسایت دکوراسیون محیط اداری با هوش مصنوعی ساده است.

پلن مالی و هزینه استفاده از وبسایت

اشتراک هفتگی: 24 دلار

اشتراک ماهانه: 120 دلار

اشتراک سالانه: 240 دلار

7. وبسایت Finch 3D برای طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی

طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی Finch 3D علاوه بر امکان پیاده سازی طرح های دو بعدی، امکان اجرای طرح های سه بعدی را نیز ممکن می کند. یکی از قابلیت های جذاب این وبسایت امکان تغییر لحظه ای نقشه داخلی، چه از لحاظ متراژ اتاق ها و دیگر قسمت های اتاق و هم از لحاظ چیدمان لوازم داخلی است.

مزایای این وبسایت

امکان تفییر نقشه داخلی و شروع کار برنامه ریزی طراحی ساختمان از ابتدا با هوش مصنوعی

فضای کاری روان و جذاب

معایب وبسایت

برای دسترسی به وبسایت باید درخواست دهید یا کسی از شما دعوت کند.

درجه سختی کار با وبسایت

کار با این وبسایت ساده است و نیازی به آموزش و صرف زمان زیاد ندارد.

پلن مالی و هزینه استفاده از وبسایت 

هزینه ای برای استفاده از امکانات این وبسایت تعریف نشده است.

6. وبسایت Dreamhouse AI: تغییر دکوراسیون با هوش مصنوعی

وبسایت DreamHouse AI نوعی وبسایت برای طراحی داخلی است که از هوش مصنوعی برای پیاده سازی ایده‌های شما استفاده می‌کند. شما می‌توانید تمام مراحل دکور داخلی از جمله طراحی تا اجرای کار را پیش ببرید. طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی DreamHouse کاملا رایگان بوده و کار با آن بسیار راحت است.

فضای کار با وبسایت Dreamhouse AI

مزایای وبسایت

فضای کاری روان و جذاب

امکان انتخاب در بیش از 35 تم مختلف

بارگذاری خودکار دکوراسیون به محض آپلود عکس

معایب وبسایت

استفاده از برخی از امکانات پیشرفته تنها با تهیه اشتراک ممکن است.

درجه سختی کار با وبسایت

کار با وبسایت DreamHouse AI ساده است.

  • پلن مالی و هزینه استفاده از وبسایت

هزینه این پلن به صورت ماهانه 14 دلار است.

5. طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی AI Room Planner

این سایت می‌تواند به صورت مکمل برای طراحی دکوراسیون داخلی شما استفاده شود. مثلا اگر در حال نقل مکان به دفتر کار جدید خود هستید یا در حال خرید لوازم خانگی برای خانه جدیدتان هستید می‌توانید از این وبسایت برای چیدمان لوازم استفاده کنید. در عرض سی ثانیه می‌توانید لوازم خانگی دلخواه خود را به تصاویر آپلود شده در این وبسایت دکوراسیون دلخواه خود را تصور کنید.

صفحه اصلی AI Room Planner

مزایای وبسایت

رابط کاربری ساده وبسایت امکان استفاده را برای تمامی افراد را فراهم کرده است.

معایب وبسایت

برای شروع کار حتما باید در وبسایت عضو شوید.

درجه سختی کار با وبسایت

کار با وبسایت AI Room Planner بسیار ساده است. تنها باید عکس محل را آپلود کنید و سپس با انتخاب سبک طراحی دلخواه تغیرات مدنظر را اعمال کنید. تصاویر قبل و بعد هم در همان صفحه قابل نمایش هستند.

4. وبسایت Getfloorplan: طراحی داخلی با هوش مصنوعی

وبسایت Getfloorplan به شما اجازه می‌دهد که نقشه‌های 2D و 3D خود را با استفاده‌ از ابزارهای مرتبط با هوش مصنوعی شبیه‌سازی کنید. می‌توانید روزانه بالای 1000 خروجی عکس در این وبسایت به صورت رایگان تولید کنید. این وبسایت جذاب قابلیت فوق‌العاده دید 360 درجه را نیز برای شما فراهم می‌کند.

فضای کار با وبسایت Getfloorplan

مزایای وبسایت

مشاهده طراحی به صورت 360 درجه

طراحی دو بعدی و سه بعدی

معایب وبسایت

استفاده از اشتراک برای استفاده از قابلیت های وبسایت

درجه سختی کار با وبسایت

تقریبا ساده و بدون دردسر

پلن مالی و هزینه استفاده از وبسایت

اشتراک پایه: 20 دلار ماهیانه (برای دسترسی به نقشه دو بعدی و سه بعدی)

اشتراک پلاس: 35 دلار ماهیانه ( قابلیت واقعیت مجازی)

اشتراک پرو: 45 دلار ماهیانه (استفاده از لوگوی مخصوص به خودتان در خروجی نهایی)

* با نظر دادن در Getfloorplan می توانید تا 20 درصد تخفیف دریافت کنید.

3. وبسایت ArchitectGPT: طراحی داخلی با هوش مصنوعی GPT

با وبسایت ArchitectGPT به معمار شخصی خود تبدیل شوید. تصویری از فضای داخلی مدنظر خود آپلود کنید. سپس تم دلخواه خود را از میان هزاران تم آپلود شده انتخاب کرده و در عرض چند ثانیه ایده خود را پیاده کنید. طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی ArchitectGPT نه تنها به شما در صرف هزینه کمتر کمک می‌کند بلکه گزینه‌های بی‌شماری در طراحی در اختیار شما قرار می‌دهد. در این وبسایت هیچ محدودیتی برای خلاقیت و تخیل شما نیست و می‌ توانید فضای خود را به دلخواه طراحی کنید.

صفحه اصلی وبسایت ArchitectGPT

مزایای وبسایت

استفاده از سایت ساده و بی دردسر است.

معایب وبسایت

استفاده از برخی از امکانات پیشرفته تنها با تهیه اشتراک ممکن است.

درجه سختی کار با وبسایت

راحت: پس از آپلود عکس مدنظر می توانید نوع دکوراسیون را انتخاب کرده و شروع به طراحی کنید.

پلن مالی و هزینه استفاده از وبسایت

اشتراک بین 14 دلار تا 50 دلار متغیر است.

هر نوع اشتراک امکانات متفاوتی در اختیارتان قرار می دهد.

2. طراحی داخلی به کمک هوش مصنوعی Interior AI

وبسایت Interior AI امکان تصویرسازی و ترسیم فضای داخلی محیط کاری را قبل از پیاده سازی و عملی کردن اجرای شما می‌دهد. با ترکیب هوش مصنوعی و واقعیت مجازی می‌توانید مدل‌های سه بعدی از فضای دلخواه خود داشته باشید و سپس این طرح‌ها را در دنیای واقعی پیاده‌سازی کنید.

به خاطر داشته باشید که می‌توانید تا 5 پلن طراحی رایگان با هوش مصنوعی داشته باشید. برای طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی Interior AI ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده و ایمیل خود را ثبت کنید. سپس ایمیلی دریافت می‌کنید. پس از دریافت ایمیل و باز کردن آن یک نما یا تصویر 90 درجه از اتاق کار یا دفتر کار خود ثبت کنید.

صفحه اصلی Interior AI

پس از انجام این مورد روی ایجاد ایده‌های جدید کلیک کرده و سپس طرح دلخواه خود را در صفحه نمایش ببینید. پس از اتمام کار روی گزینه دانلود کلیک کرده و از تصویر استفاده کنید. استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تسریع تصمیم‌گیری و صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و زمان انجام کارها تجربه رضایت‌بخشی برایتان به همراه خواهد داشت.

به خاطر داشته باشید که یک محیط اداری با دکوراسیون داخلی اصولی روی سلامت روان کارکنان و بازدهی آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت. علاوه بر این، قابلیت تغییر آپشن‌ها به صورت اختصاصی از دیگر گزینه‌های جذاب این وبسایت‌ها به حساب می‌آید.

مزایای وبسایت

انتخاب تم دلخواه با توجه به تعطیلات مختلف مثل کریسمس

امکان مشاهده 360 درجه طراحی در حین کار و پس از اتمام آن

امکان انتخاب سبک طراحی دلخواه مطابق با سلیقه شما

امکان انتخاب به اشتراک گذاری یا نگهداری شخصی طراحی ها پس از اتمام

معایب وبسایت

برای استفاده از وبسایت حتما باید عضو سایت شوید و ایمیل تاییدیه دریافت کنید.

درجه سختی کار 

Interior AI ساده است.

1. وبسایت Designedbyai.io: برترین وبسایت طراحی داخلی با هوش مصنوعی

سایت Designedbyai.io تصاویر محیط داخلی یا ایده‌های معماری شما را در عرض چند ثانیه به عکس‌های نزدیک به واقعیت و واقعی تبدیل می‌کند. این قابلیت برای طراحان معماری، مهندسان سازه و معمارهایی که به دنبال مدل‌سازی طرح‌های مدرن و منحصر به فرد هستند کمک می‌کنند. استفاده از دانش تخصصی در کنار خلاقیت و البته صرفه‌جویی در زمان کارایی طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی Designedbyai را چندین برابر کرده است.

فضای کار با وبسایت Designedbyai.io

مزایای وبسایت

پلن 7 روزه رایگان برای استفاده از امکانات اولیه وبسایت

معایب وبسایت

قیمت بالای اشتراک وبسایت به ارزش تقریبا 100 دلار ماهیانه

درجه سختی کار با وبسایت

نوع اول اشتراک ماهانه: 100 دلار

نوع دوم اشتراک ماهانه: 100 دلار

**امکانات و دسترسی های هر پلن متفاوت هستند. قبل از تهیه هر یک می توانید از دوره آزمایشی 7 روزه رایگان استفاده کنید.

خرید لوازم اداری در فروشگاه اینترنتی چندسو

طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی فرصت ایده پردازی و الهام گرفتن از محیط های اداری مختلف را برایتان فراهم می کند. همچنین اگر به بهره وری و بازدهی کارکنان خود در سازمان اهمیت می دهید می توانید این مورد را در دستورات خود به هوش مصنوعی لحاظ کنید.

پس از اتمام تغییر دکوراسیون با هوش مصنوعی و رسیدن به نتیجه دلخواه می توانید به تصمیم نهایی در خصوص نحوه چیدمان لوازم برسید. مرحله بعدی طبعا خرید لوازم و تجهیرات مورد نیازتان است. فروشگاه اینترنتی چندسو تمامی لوازم اداری و سازمانی مورد نیازتان را به صورت یک جا و از برندهای مطرح و با بهترین و نازل ترین قیمت در اختیارتان قرار می دهد. همچنین می توانید با خرید قسطی هزینه های خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

سوالات متداول:

  • آیا برای دسترسی به وبسایت ها به فیلترشکن نیاز داریم؟

دسترسی به برخی وبسایت ها به راحتی و بدون استفاده از فیلترشکن ممکن است اما برای برخی دیگر باید از وصل بودن فیلترشکن خود اطمینان حاصل کنید.

  • آیا استفاده از وبسایت های تغییر دکوراسیون با هوش مصنوعی راحت است؟

بله. این وبسایت ها به شکلی طراحی و برنامه نویسی شده اند تا برای تمامی افراد قابل استفاده باشند.

  • هزینه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای طراحی دکوراسیون اداری چقدر است؟

استفاده از برخی وبسایت ها رایگان و برای برخی دیگر باید اشتراک تهیه کنید.

  • آیا هوش مصنوعی جایگزین معماران داخلی می شود؟

هوش مصنوعی می تواند در روند طراحی، برنامه ریزی و پیاده سازی طرح های معماری و دکوراسیون داخلی همراه این افراد باشند. اما معمولا به صورت قابلیتی مجزا قابل استفاده نیستند. برای شخصی سازی حداکثری طراحی نیروی انسانی مورد نیاز است. از سوی دیگر معماران داخلی با مدنظر قرار دادن نیاز افراد و سلایق شخصی بهترین تصمیم گیری را دارند.

  • طراحی دکوراسیون اداری با هوش مصنوعی چه کمکی به خرید بهتر می کند؟

با استفاده از هوش مصنوعی می توانید به تصویر درستی از معماری فضای مدنظرتان و همچنین نحوه چیدمان هر یک داشته باشید. سپس اقدام به خرید لوازم اداری از چندسو کنید.

دسته بندی مقالات عمومی
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.