معرفی و قیمت مبلمان منزل

بازدید: 2,307 بازدید
تعریف شما از مبلمان منزل چیست؟

ممکن است هر فردی تعاریف متفاوتی از مبلمان منزل داشته باشد، اما آنچه بدیهی است را ، ما در این مقاله برای شما عزیزان بازگو میکنیم. امروزه در هر خانه ای مبل یکی از عناصر اصلی است و تقریبا خانه بدون داشتن مبل ناقص به نظر می آید. وجود مبل به یکی از اجزای جدایی ناپذیر تبدیل شده است، به همین دلیل شرکت های مختلف بسیار بیشتر از قبل برای طراحی مبل ها زمان گذاشته اند و از مواد اولیه های مرغوب تری بهره گرفته اند تا بتوانند تنوع بیشتری را به بازار عرضه کنند.

قبل از خرید مبل بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید خرید موفق تری را انجام دهید و هنگام خرید بدانید که دنبال چه محصولی میگردید تا زمان کمتری را صرف رفت و آمد در بازار ها و مراکز فروش مبل کنید. هنگامیکه شما در یک مرکز فروش مبل قرار میگیرید با تنوع بسیار بالایی از سبک ها، طرح ها، جنس ها و رنگ های مختلف مواجه هستید و انتخاب یک محصول کار دشواری است اما شما برای راحت تر به نتیجه رسیدن بهتر است در ابتدا سبک مورد نظر خود را پیدا کنید و در نظر بگیرید از این مبل در چه قسمتی از منزلتان قرار است استفاده کنید، توجه داشته باشید که منزلتان را با چه سبکی قرار است دیزاین کنید و بهتر است مبل کلاسیک تهیه کنید یا راحتی و یا حتی مبل ال؟ بعد از پاسخ به این پرسش ها شما قدم مهمی را در انتخاب مبل برداشته اید و باید سراغ مراحل بعدی بروید. بعد از انتخاب سبک و اینکه در نظر گرفتید چه محصولی برای شما مناسب تر است بهتر است به تم رنگی مورد علاقه تان و طرحی که میپسندید توجه داشته باشید.

عکس مبلمان منزل برای مقاله

انتخاب مبل مناسب منزل

انتخاب مبل شاید در ابتدا کار سختی به نظر بیاید اما با طرح چند سوال ساده که در بالا به آنها اشاره کردیم شما میتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید. نکته ی مهم دیگر در هنگام خرید مبل جنس آن است ، شما باید همواره در انتخاب جنس محصولی که تهیه کنید دقت کافی را داشته باشید چرا که این امر مستقیما به ماندگاری و طول عمر مبل شما بازمیگردد. حتما دقت کنید که اگر رفت و آمد زیاد دارید و یا در منزل فرزند خردسالی وجود دارد ، مبلی را انتخاب کنید که دارای روکش قابل شستشو باشد. بدنه و پایه مبل شما هم حائز اهمیت است، اینکه از چه جنسی ساخته شده باشد و تا چه اندازه مقاوم باشد نیز مساله ی مهمی است.

پیشنهاد تیم ما در فروشگاه اینترنتی چندسو به شما مشتریان عزیز این است که قبل از انتخاب هر محصول در این فروشگاه ، ابتدا صفحه ی مربوط به محصول مورد نظرتان را باز کرده و بعد از مشاهده ی عکس های دقیقی که متخصصان ما از این محصولات تهیه کرده اند، به پایین صفحه مراجعه کرده تمامی ویژگی ها و خصوصیات محصول مورد نظرتان را با دقت و حوصله مطالعه بفرمایید و محصول های مورد نظرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. یکی از هزاران حسن خرید از فروشگاه اینترنتی چندسو این است که شما تنوع بی نظیری از مدل ها، سبک ها و طرح های مختلف مبلمان را در کنار یکدیگر و در یک مجموعه مشاهده میکنید و جای اینکه ساعت ها وقت بگذارید و در بازار به دنبال محصول مورد نظرتان باشید، بی دغدغه در منزل بنشینید و تنها با چند کلیک محصول را درب منزلتان تحویل بگیرید.

مبل تختخواب شو

مبل های تختخوابشو همانطور که از اسمشان پیداست هم به عنوان مبل کارآیی دارند و هم به عنوان تخت خواب. این محصولات مبل های راحتی هستند که دو منظوره به حساب می آیند و یک تخت تاشو نیز هستند. با توجه به اینکه امروزه متراژ خانه ها پایین آمده و اکثرا دنبال مبلمان کم جا هستند ، این محصول میتواند خیلی کاربردی و مفید به نظر بیاید. چنانچه شما اتاق کار و استراحتتان با هم مشترک است و از یک اتاق برای این دو مورد استفاده میکنید بهتر است از فضای در دسترستان نهایت استفاده را کرده و محصولی انتخاب کنید که در طول روز بتوانید بر روی آن بنشینید و به کارهایتان رسیدگی کنید و در شب هنگام نیز بتوانید بر روی آن استراحت کنید. البته فراموش نکنیم که این محصولات تنها در خانه هایی با متراژ کوچک کارایی ندارند و در منازل بزرگ و ویلاهای تفریحی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

ممکن است شما پذیرای میهمانان زیادی باشید و هنگام خواب احتیاج به تخت خواب اضافه پیدا کنید، در این صورت مبل تختخوابشو بهترین انتخاب است ، چرا که در طول روز پذیرای میهمانان شما بوده و افراد بر روی آن نشسته اند و در هنگام شب و استراحت نیز بر روی آن به خواب فرومیروند. علاوه بر منازل کوچک و بزرگ و ویلاها،  در هتل ها و بیمارستان ها و اماکن دیگر، مبل های تختخوابشو یک نفره و دو نفره بسیار کا رآمد و مفید تلقی میشوند. در بیمارستان ها با توجه به اهمیت فضای خالی و الزام استفاده ی مفید از فضاها ، مبل های تختخوابشو در طول روز به عنوان مبل و محل نشستن استفاده میشوند برای همراه بیمار و در هنگام شب نیز به راحتی تبدیل به تخت میشوند و همراه بیمار میتواند بر روی آن استراحت کند و به خواب فرو رود. در هتل ها نیز توصیه میشود همیشه یک مبل تختخوابشو وجود داشته باشد تا افراد از فضای در دسترس نهایت استفاده را بکنند.

عکس مبل تختخوابشو

خرید مبل تختخواب شو

در هنگام خرید این محصولات باید به نکات زیادی توجه داشته باشید، اول از همه اینکه باید ابعاد فضا و ابعاد محصول را در نظر داشته باشید ، توجه کنید چه میزان فضایی در دسترستان است و مبل بعد از بازشدن و تبدیل شدن به تختخواب چه میزان فضایی را اشغال میکند تا انتخاب درستی داشته باشید. مورد بسیار مهم بعدی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید این است که باید دقت کنید پارچه ی روکش مبلتان نرم و مقاوم باشد تا هنگام خواب شما را اذیت نکرده و خوابتان را آشفته نکند. توجه به پایه های مبل نیز نباید فراموش شود، این پایه ها نباید به مرور زمان و در اثر استفاده لق شوند و به صدا بیفتند چون در آن حالت استفاده شما از حالت تختخواب این محصول بسیار دشوار خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی چندسو انواع این مبل های تختخوابشو را در ابعاد و طرح های مختلف برای مشتریان عزیز در یک مجموعه گردهم آورده است و کیفیت و اصالت این محصولات را تضمین میکند و به شما این اطمینان را میدهد که محصولات همگی از بوهترین مواد اولیه تهیه شده اند و دارای گارانتی نیز میباشند. شما میتوانید در سایت چندسو مبل های تختخوابشو را با نازل ترین قیمت نسبت به فروشگاه های دیگر تهیه کنید و حتی در جشنواره های ما نیز شرکت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

تصویری از مبل تختخوابشو

مبل تک

وجود مبل تک در منزل شما میتواند راهگشای خیلی از مشکلاتتان باشد. اغلب مشاهده میکنیم که خانواده ها با مشکل کمبود مبل و یا صندلی مواجه هستند و یا ست هایی از مبلمان را میپسندند و بعد از آن متوجه میشوند که تعداد نفرات آن کم میباشد و به تعدادی بیشتری مبل احتیاج دارند. خانواده هایی که پر جمعیت هستند و یا رفت و آمد زیادی دارند میتوانند با تهیه مبل های تک در کنار ست مبلمانی که خریداری میکنند افراد بیشتری را به منزل خود میهمان کنند. بهتر است زمانیکه شما یک ست را انتخاب میکنید  ابتدا به تعداد نفرات آن دقت کنید چون بعضی از طرح ها و بعضی از فروشندگان مبل ها را به تنهایی ویا به صورت تک به فروش نمیرسانند، اما در فروشگاه اینترنتی چندسو شما به راحتی میتوانید در بخش مبلمان تک محصول مورد نظرتان را انتخاب و خریداری بفرمایید.

خرید مبل تک یک مزیت فوق العاده ای دارد و آن هم این است که اگر مبل شما راحتی باشد و یا حتی کلاسیک میتوانید طرح متنوعی از مبل تک را انتخاب کنید و یا رنگی متفاوت را انتخاب کنید تا بتوانید تغییری در دکوراسیونتان هم ایجاد کنید. این تنوع میتواند تاثیر بسیار مثبتی در چیدمان داشته باشد. امروزه علاوه بر استفاده از مبل ها در پذیرایی و نشیمن منزل ، مبل های تک در اتاق خواب ها نیز بسیار استفاده میشود و همانطور که در سایت های مختلف دکوراسیون داخلی میتوانید مشاهده کنید استفاده از مبل های تک معطوف به مکان خاصی نمیشوند. در آتلیه ها ، آرایشگاهها و حتی شرکتها نیز استفاده از مبل های تک بسیار رونق پیدا کرده است و طرفداران زیادی دارد، به خصوص مبل هایی با رنگ های خاص و طرح های خاص نیز میتوانند بسیار پرفروش باشند.

گاهی اوقات مشاهده میشود که افراد خرید مبلمان ست را به کلی کنار میگذارند و با خرید مبل های تکی که خودشان طرح و رنگ های آن را انتخاب میکنند فضای مورد نظرشان را مبلمان میکنند ، این کار باعث میشود که به راحتی بتوانند هر تعداد از هر طرحی که مد نظرشان است تهیه کنند، به عنوان مثال شاید افراد به یک ست 8 نفره احتیاج داشته باشند و مجبور باشند ست هایی را انتخاب کنند که یا دو کاناپه سه نفره و دو عدد مبل تک باشند، یا یک عدد کاناپه سه نفره ، یک عدد کاناپه دو نفره و 3عدد مبل تک باشند و یا ترکیب های دیگری که افراد آن را نپسندند، به همین دلیل به سمت انتخاب مبل تک سوق پیدا میکنند و ترکیب ست مد نظرشان را خودشان انتخاب میکنند و حتی طرح ها و رنگ های مختلف را نیز میتوانند به راحتی با سلیقه خودشان ترکیب کنند. فروشگاه اینترنتی چندسو مبل های تک را با تنوع بسیار بالایی اعم از راحتی و کلاسیک ، و با تعداد نفرات مختلف اعم از مبل تکنفره ، کاناپه دو نفره و سه نفره را  در بخش مبل تک فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی هر تعدادی را که مد نظرتان است را به راحتی انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید و بعد از گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی درب منزل محصول مد نظرتان را تحویل بگیرید.

تصویری از مبل تک برای مقاله

مبل راحتی و کاناپه

در این سالهای اخیر هرچند هم که درآمد افراد پایین باشد و فضای در دسترشان کوچک باشد اما تلاش میکنند که دکوراسیون خارق العاده ای را برای منزل یا محل کارشان رقم بزنند و از تمامی اجزاء موثر و مفید در زیبایی دکوراسیون بهره مند شوند. همانطور که همگان میدانند یکی ازمهم ترین لوازمی که باید در دکوراسیون داخلی هر فضایی، خصوصا فضاهای کوچکتر وجود داشته باشد مبل راحتی و کاناپه است که هم کاربردی باشد و هم در زیبایی چیدمان تاثیر مثبت بگذارد. فضای بدون مبل ممکن است خیلی بی روح و خالی به نظر بیاید به همین دلیل بهتر است که در اولین قدم از مبلمان مناسب در فضا بهره مند شویم. هر مبل معمولا برای استفاده یک تا سه نفر طراحی میشود و تا حد امکان باید راحتی و نرمی مورد قبول را دارا باشد. نکته ی مهم دیگری که حتما باید به آن توجه داشته باشیم این است که مبل راحتی و یا کاناپه مد نظرمان استاندارد باشد و طبق اصول ارگونومی ساخته شده باشد تا همانند اسمش راحتی را برای ما به ارمغان بیاورد و مانع از آسیب و صدمه به جسم افراد شود.

از مبل های راحتی اغلب برای نشستن های طولانی مدت ، مشاهده فیلم و تلویزیون ، ریلکس کردن و نوشیدن چای و قهوه و استراحت کردن مورد استفاده قرار میگیرد. در انتخاب مبل راحتی و یا کاناپه، ظاهر محصول بسیار حائز اهمیت میباشد و باید با دقت و هماهنگ با تم مد نظرمان انتخاب شود، بهتر است طرح یا رنگی را انتخاب کنید که بتوانید تا مدت های طولانی از آن استفاده کنید و هربار مجبور به تغییر آن نشوید و هزینه اضافی صرف نکنید. توجه داشته باشید که علاوه بر ظاهر مبل باید به ساختار و استراکچر محصول مد نظرتان نیز اهمیت دهید، یا به عبارت دیگر بهتر است بگوییم که جنس و دوام بدنه ی مبل حتی از ظاهر آن نیز مهم تر میباشد. همواره باید توجه کنید که بدنه ی مبل از چوب یا فلز مرغوب و مناسب برای این کار تهیه شده باشد و دارای ظرفیت وزنی مناسبی باشد تا افراد به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و دغدغه ای برای شکستن پایه ها یا دسته های آن مبل نداشته باشند و خیالشان از این بابت راحت باشد.

نمایی زیبا از کاناپه

میز جلومبلی و عسلی

مورد بعدی که در دسته مبلمان منزل قرار دارد و نیز بسیار حائز اهمیت است میزهای جلومبلی و عسلی هستند. در ابتدا بهتر است بدانیم که تاریخچه میزهای عسلی به انگلستان و دوره رنسانس بازمیگردد. این میزهای عسلی از صدها سال قبل طرفداران خود را داشته اند و مورد استفاده قرار میگرفتند. در فرهنگ ژاپن نیز از میزهای کوتاهی برای صرف غذا و یا نوشیدن چای استفاده میشده. میزهای عسلی و جلو مبلی میزهایی هستند که از ارتفاع کوتاهی برخوردارند و معمولا جلوی مبل و یا صندلی ها قرار میگیرند و بر روی آنها کتاب ، نوشیدنی، گلدان، لوازم دکوری و تزئینی و در اغلب موارد، لوازم و ظروف پذیرایی گذاشته میشوند. این میزها غالبا در پذیرایی و نشیمن مورد استفاده قرار میگیرند و اکثرا از جنس چوب هستند، اما امروزه طرح های فلزی و استیل نیز طرفداران زیادی دارند اما به شرطی که دارای رنگ ثابت باشند و به مرور زمان تغییر رنگ ندهند. میز عسلی و جلومبلی در دسته بندی لوازم ضروری منزل قرار میگیرد و نبودش میتواند روی زیبایی دکوراسیون تاثیر منفی بگذارد.

چنانچه شما پذیرای میهمان باشید و در منزلتان میز عسلی وجود نداشته باشد دچار مشکل خواهید شد و در عین بی نظمی که به وجود می آورد شما را نیز آشفته و سر در گم میکند و آرامش را از شما خواهد گرفت، چرا که مکان کافی برای قرار دادن ظروف و لوازم پذیرایی ندارید. در هنگام خرید میز جلومبلی و عسلی به نکته ی بسیار مهمی که باید توجه داشته باشید ارتفاع میز است که باید متناسب با ارتفاع مبلمانی که خریداری کرده اید باشد. چنانچه مبلمان شما دارای ارتفاع زیادی هستند باید دقت کنید که میزی با ارتفاع بلندتر تهیه کنید، چرا که در غیر اینصورت شما برای استفاده از میز کوتاه مجبور به خم شدن هستید و ممکن است پس از گذشت زمان سلامتی شما به خطر بیفتد.

همچنین توجه داشته باشید که برای مبلمان های درشت تر از میزهای عسلی و جلو مبلی ظریف و خیلی کوچک استفاده نکنید چرا که جلوه ی زیبایی نخواهد داشت و روی دکوراسیون تاثیر منفی خواهد گذاشت. انواع جنس های میز عسلی و جلو مبلی که در بازار موجود میباشد اعم از شیشه ای ، چوبی و فلزی هستند که طرح ها و مدل های بسیار متفاوتی دارند. هنگام انتخاب مدل مورد نظرتان بهتر است در قدم اول به سبک و دکوراسیون منزلتان توجه کنید. چنانچه منزل شما دارای سبک مدرن است میزهایی متناسب با سبک مدرن انتخاب کنید و اگر از دیزاین کلاسیک بهره مند هستید حتما توجه داشته باشید که میز مورد نظرتان نیز با سبک کلاسیک همخوانی داشته باشد، اما اگر شما از تم فانتزی در منزلتان بهره مند هستید میتوانید از میزهای جلو مبلی و عسلی با رنگ های شاد و طرح های فانتزی نیز استفاده کنید.

میز جلو مبلی بسیار زیبا در چندسو

فروشگاه اینترنتی چندسو مجموعه ای از میزهای جلومبلی و عسلی بسیار زیبا را برای شما عزیزان در یک بخش گرد هم آورده است و دیگر احتیاجی نیست که در شلوغی شهر ساعت ها برای پیدا کردن محصول مورد نظرتان سردرگم باشید و تنها با چند کلیک تنوع بی نظیری از محصولات را مشاهده خواهید کرد و میز مورد نظرتان را خریداری کرده و درب منزلتان تحویل میگیرید .

میزهای جلو مبلی شیک در چندسو

دسته بندی مقالات عمومی
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.