استفاده از 4 عنصر دکوری و تزئینی

بازدید: 3,749 بازدید
استفاده از لوازم دکوری و تزئینی

با وجود نهایت خوش سلیقگی و انتخاب زیباترین مبلمان و لوازم منزل تا زمانی که شما از لوازم تزئینی و دکوراتیو استفاده نکنید دکوراسیون منزل شما کامل نخواهد شد.

دکوری و تزئینی:

یکی از عواملی که باعث زیباتر شدن دکوراسیون فضاها می‌شود استفاده از لوازم دکوری و تزئینی منزل درخور فضای مورد نظر است، این که شما دقت و ظرافت خود را تماما به کار بگیرید و بهترین موارد را به عنوان تزئینات استفاده کنید و اجازه ندهید که لوازم اضافی و هزینه های بالا جایگزین زیبایی و ظرافت فضای شما شوند بسیار مهم است.

از لوازم دکوری لوکس در همه ی مکان ها میتوان استفاده کرد.

در فضاهای اداری،تجاری،مسکونی، فضای باز و…. با استفاده از لوازم دکوری شیک و ارزان قیمت میتوانید زیبایی دکوراسیون را دو چندان کنید. چرا که این محصولات میتوانند حال و هوایی تازه به فضای شما ببخشند.

فروشگاه اینترنتی چندسو در قسمت لوازم دکوری و تزئینات انواع گل و گلدان،کوسن و منسوجات، تزئینات دیوار، جعبه و صندوقچه و لوازم کاربردی را در معرض دید خریداران محترم قرار داده تا بتوانند با خیالی آسوده در بین تنوع وسیعی از تزئینات، فضای مورد نظر خود را زیباتر کنند.

تمامی محصولات موجود در این بخش از برترین تولیدکنندگان لوازم دکوری و تزئینی تهیه شده است و با بهترین و جدیدترین متریالها در دسترس شما عزیزان قرارگرفته است. فروشگاه اینترنتی چندسو در زمینه فروش عمده لوازم دکوری و تزئینی نیز فعالیت دارد.

شما مشتریان عزیز میتوانید جدیدترین لوازم دکوری و تزئینی منزل را در این سایت مشاهده کنید.

در این مقاله قصد داریم مواردی را که میتواند به عنوان لوازم دکوری و تزئینی مورد استفاده قرار گیرد را به صورت مختصر برای شما عزیزان توضیح دهیم:

گل و گلدان

همه ی افراد در طول زندگی خود حداقل یکبار طعم داشتم گل و گلدان را چشیده اند و با این عناصر جذاب و دوس داشتنی وقت گذرانی کرده اند.

همگی میدانیم که وجود گل و گیاه در هر فضایی باعث ایجاد روحیه مثبت شده و حال و هوای آن محل و افرادی که در آنجا حضور دارند را به کلی تغییر میدهد.

نگهداری از گیاهان در فضای منزل و یا محل کار به عنوان یک عامل ضد استرس و ضد افسردگی به شمار میرود و در روند کاری و روحیه پرسنل تاثیر مستقیم و مثبتی دارد.

بهتر است قبل از خرید یک گیاه حتما درباره چگونگی نگهداری از آن مطالعه و تحقیق کنیم تا باعث خشک شدن یا افسرده شدن گیاه نشویم. گلدانی که گل را در آن نگهداری میکنیم بسیار مهم است و باید متناسب با گیاه در نظر گرفته شود.

شناخت انواع گلدان به شما کمک میکند تا عمر گیاهتان را افزایش دهید. انواع گلدان از جمله سفالی، سرامیکی، پلاستیکی،چوبی و فلزی میباشند که هرکدام برای تعدادی از گیاهان مفید است و امکان دارد به گیاه دیگر صدمه بزند.

استفاده از لوازم دکوری و تزئینی و گلدان سفید

پس مطالعه و دقت درمورد انتخاب گلدان بسیار حائز اهمیت است. مساله مورد نظر دیگر این است که گاهی میبینیم در بعضی فضاها تعداد زیادی گلدان در یک محل به صورت نا منظم چیده شده اند و این نامرتبی زیبایی گلدان ها را از آن ها گرفته است.

یا در بعضی موارد افرادی که به گیاهان علاقه دارند به علت کمبود فضای در دسترشان از داشتن گلدان چشم پوشی میکنند.

پس بهتر است که اگر در اطراف شما چنین شرایطی وجود دارد، در اولین فرصت یک استند گلدان تهیه کرده و گلدانهایی را که با توجه به گیاهتان انتخاب کرده اید را، به صورت منظم و با چیدمانی زیبا روی استندها قراردهید تا هم از فضای در دسترستان نهایت استفاده را کرده باشید و هم دکوراسیون محل مورد نظر را چندین برابر زیبا کنید.

اگر شما از دکوراسیون و فضای منزل یا محل کارتان خسته شده اید و تصمیم دارید که در آن تحولی ایجاد کنید ما به شما پیشنهاد میکنیم که  یک گلدان زیبا داشته باشید و از حضور این محصول زیبا بهره مند شوید.

فروشگاه اینترنتی چندسو در این بخش انواع  گلدان و استند گلدان برای گل ها و گیاهان زیبا را  برای شما فراهم آورده است تا با خیالی آسوده از بین تنوع وسیعی از طرح ها، مدل مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و از خریدتان لذت ببرید.

استفاده از لوازم دکوری و تزئینی و استند گلدان

قدیم ترها وجود باغچه در حیاط خانه ها باعث ایجاد طراوت و تازگی میشده واین باغچه حتی برای مدت زمان کوتاهی افراد را سرگرم میکرده و آن ها را از دغدغه ی زندگی های روزمره رها میکرده.

اما امروزه با وجود زندگی های آپارتمانی افراد کمتر از نعمت حیاط  و وجود باغچه در آن بهره مند هستند تا روحیه ای تازه کنند و به زندگی روزمره شان طراوت بخشند.

به همین دلیل اکثر مردم در صدد تهیه گلدان تزینی و قرار دادن آن در منزلشان هستند و تا حد امکان تمایل دارند که از گیاهان طبیعی استفاده کنند.

وجود گلدان باعث میشود که علاوه بر تغییرات در دکوراسیون داخلی و زیباتر کردن هرچه بیشتر آن،  روحیه خانه نیز تغییر کند و طراوت و نشاط میهمان فضای مورد نظرتان شود.

استفاده از لوازم دکوری و تزئینی و گلدان تزئینی

نکته ای که باید به آن توجه شود این است که ممکن است بعضی افراد بعد از خرید گلدان و گل به آن به چشم یک محصول دکوری و تزئینی نگاه کنند و فراموش کنند که باید به آن رسیدگی کنند تا بتوانند آن را همواره در کنار خود داشته باشند.

قبل از خریدتان، جنس گلدان و نوع گیاهی را که تصمیم دارید در آن بکارید را انتخاب کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید و گیاهتان صدمه ای نبیند.

امروزه استفاده از این گلدان ها در تراس و بالکن آپارتمان ها و استند چوبی گلدان نیز بسیار رایج میباشد و در بین افراد طرفداران بسیاری پیدا کرده است، همواره در نظر داشته باشید که برای خرید گلدون میتوانید این محصولات را در فروشگاه اینترنتی چندسو با نازل ترین قیمت موجود در بازار سفارش دهید و درب منزلتان آن را تحویل بگیرید.

استفاده از لوازم دکوری و تزئینی و گلدان تزئینی

تزئینات دیوار

یکی از مهمترین مباحث در دوره های طراحی دکوراسیون داخلی  چگونگی استفاده از دیوارها که اتفاقا سازه اصلی و تشکیل دهنده هر بنایی هستند، به عنوان عنصر اصلی دیزاین فضا میباشد ، چراکه دیوارها قابل مشاهده ترین قسمت در هر مکانی هستند و زمانیکه افراد وارد یک محیط میشوند در نگاه اول دیوارهای آن محیط نظرشان را جلب میکنند.

تزئین دیوارها باید به گونه ای باشد که بتواند ما را در رسیدن به سبک مورد نظرمان یاری کند و حس مورد نظر ما را به فضای اطراف القا کند. به عبارتی میتوان گفت که دیوارها عناصر بسیار موثری در دکوراسیون فضای مورد نظر ما اعم از منزل، محل کار و فروشگاهها و…. هستند.

ناگفته نماند که تزئیناتی که برای  دیوار انجام میدهید انعکاس مستقیمی با شخصیت، سلیقه و علایق شما دارد.

بعد از انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری مناسب توسط شما، بهتر است که از تکنیک اضافه کردن اکسسوری های مختلف از قبیل قاب عکس، تابلو، جا رختی، ساعت دیواری شکیل و زیبا ، شلف و یا حتی در بعضی موارد از کتابخانه استفاده کنید، چرا که این تکنیک در حال حاضر بسیار محبوب بوده و مورد توجه همگان قرار گرفته است.

اما حتما باید توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد و نابجا از این ملزومات نه تنها کمکی به بهتر شدن دکوراسیون فضا نمیکند بلکه تاثیر بلعکس گذاشته و حس آشفتگی و استرس را به افرادی که در این فضاها قرار دارند انتقال میدهد.

پس انتخاب این عناصر باید بسیار هوشمندانه و با فکر و مطالعه باشد. ضمنا در نظر داشته باشید که اندازه دیوار نیز بسیار حائز اهمیت است و هرگز نباید در یک دیوار با اندازه کوچک یا متوسط از اکسسوری های بزرگ و شلوغ استفاده کنید،و یا در یک دیوار بزرگ یک وسیله دکوری و تزئینی بسیار کوچک قرار دهید.

باید توجه داشته باشید که بهتر کردن تزئینات نیاز به ایده های خلاقانه دارد و شما باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا اشتباهاتتان را در این زمینه کمتر و کمتر کنید.

تزئینات دیوار میتواند به راحتی و با هزینه ای بسیار کم و تنها با بکارگیری ذوق و ابتکار شما تغییر و تحول عظیمی در دکوراسیون فضای مورد نظرتان ایجاد کند تا هم خودتان و هم دیگران بتوانید ارتباط بهتری با محیط برقرار کنید.

در این بخش از سایت فروشگاهی ما شما میتوانید انواع لوازم دکوری و تزئینی که برای دیوارها مناسب هستند را با تنوع بالا مشاهده کنید و انتخاب دقیقی داشته باشید. در صورت نیاز کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما در این زمینه هستند.

کوسن

انتخاب کوسن همیشه یکی از سخت ترین مراحل  دکور کردن خانه میباشد، زمانیکه شما قصد خرید کوسن را دارید در بین تنوع  وسیعی از طرح ها، انتخاب بسیار دشوار خواهد بود.

طراحان داخلی به افراد پیشنهاد میکنند که همیشه این کار را در آخرین مرحله از خرید و چیدمانشان انجام دهند که رنگ و سبک دیزاین به طور کلی تعیین شده باشد و تنها بخواهند چند کوسن را با فضای اطرافشان تطبیق دهند، در این زمان انتخاب برای شما بسیار ساده تر است.

همانطور که همگی میدانیم از کوسن ها، هم میتوانیم برروی مبل ها استفاده کنیم و هم برای تخت و یا حتی در بعضی موارد به عنوان بالش نیز میتوان از این کوسن ها استفاده کرد، اما نکته ای که امروزه کمرنگ تر شده   و ما در تیم چندسو به شما یادآور میشویم ، این است که میتوانید از کوسن ها بر روی صندلی ها و یا گوشه های دنج منزلتان نیز استفاده کنید و تفاوت را به وضوح حس  کنید.

مرحله ی بعدی که کار انتخاب کوسن را برای شما راحت تر میکند توجه به این امر است که شما کوسن را برای استفاده در چه فضایی قرار است تهیه کنید؟

اگر تصمیم دارید برای روی مبل و فضای نشیمن منزلتان از کوسن استفاده کنید بهتر است طرح های ساده با رنگ های ملایم و هماهنگ با فضای اطرافتان را انتخاب کنید ، چنانچه این کوسن برای فضای اتاق خواب انتخاب شده است میتوانید از طرح های دیگر نیز به عنوان یکی از لوازم دکوری و تزئینی استفاده کنید.

همچنین شما مینوانید با کوسن هایی که در دسترس دارید ترکیب بندی رنگ ها را نیز در فضای منزلتان ایجاد کنید و حال و هوای منزل را با انتخاب ترکیب رنگ های گرم و یا سرد تغییر دهید و زیبایی فضا را دو چندان کنید، البته که در انتخاب کوسن هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت .

شما میتوانید آزادانه انتخاب کنید و این تنها پیشنهادی برای شماست که بتوانید با اعمال تغییراتی هرچند کوچک دکوراسیون  فضا را به سمت دیگری سوق دهید و از یکنواختی و کسل کنندگی خارج کنید.

کوسن ها با اینکه ظاهر کوچکی دارند اما توانایی بسیار بالایی در تغییر ظاهر و حال و هوای فضای منزل شما را دارند و عضو مهمی در زمینه لوازم دکوری و تزئینی به شمار میروند.

حتما توجه داشته باشید که زمان انتخاب کوسن به جنس و متریال آن هم دقت کنید و سعی کنید انتخاب کوسن هایی که قابلیت شستشو ندارند را به حداقل ممکن برسانید، به خصوص اگر شما در منزل فرزند کوچکی دارید بهتر از کوسن هایی که قابلیت شستشو دارند استفاده کنید.

حتما در نظر داشته باشید که قبل از شستشو برچسب روی محصول را مطالعه کنید تا به این موضوع پی ببرید که این محصول را باید با دست بشوویید یا خیر؟  یا اگر این محصول در ماشین لباسشویی قرار بگیرد ممانعتی دارد یا خیر؟ و اینکه چه دمای آبی مناسب برای شستشوی این محصول است؟

کوسن ها علاوه بر طرح و مدل روی پارچه ، در اشکال مختلف  دوخت از جمله مربعی، گرد ، مستطیلی، دایره ای، لوله ای ، قلبی، ستاره ای و ….. نیز متفاوت هستند که هر کدام از این اشکال به یک منظور تهیه میشوند و تنها جنبه ی دکوری و تزئینی ندارند.

به عنوان مثال کوسن هایی که به شکل مربع دوخته شده اند برای کسانی که از کمر درد رنج میبرند و کوسن های مستطیلی برای پوشش دادن به  قسمت پایینی کمر و یا گردن مناسب هستند.

استفاده از لوازم دکوری و تزئینی و کوسن زیبا

ما در این بخش از سایت فروشگاهی چندسو در زمینه فروش کوسن های رنگی  و تنوع وسیعی ازانواع کوسن پولکی، کوسن مبل سلطنتی ، كوسن فانتزي و کوسن های زیبا فعالیت میکند تا بتوانید علاوه بر خرید از مشاوره کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

استفاده از لوازم دکوری و تزئینی و کوسن رنگی

صندوقچه

در قدیم صندوقچه به وسیله ای گفته میشده که محلی مناسب برای نگهداری از اشیا بوده و در اکثر مدل ها دارای قفل نیز بوده است، و وزن نسبتا سنگینی داشته. وجود این وسیله از دیرباز در خانه ها معمول بوده و یکی از مهمترین لوازم موجود در زمان های قدیم نیز به شمار میرود، که بر خلاف امروز بیشتر جنبه ی کاربردی داشته و هرکدام از آن ها صندوقچه ای از خاطرات بد و خوب گذشته میباشند.

امروزه در زندگی های آپارتمان نشینی المان های تزئینی طرفداران زیادی دارند. همه ی ما لوازمی داریم که ترجیح میدهیم در جایی دنج  و یا شاید امن از آن ها نگهداری کنیم.

این صندوقچه ها میتوانند برای این کار بسیار مناسب و در بعضی مواقع حتی نوستالژی باشند. امروزه از این صندوقچه ها برای موارد دیگر نیز استفاده میشود که البته همانطور که گفتیم بیشتر حکم تزئینات را دارند.

جعبه ها و صندوقچه ها انتخاب بسیار مناسب و شکیلی برای هدیه دادن هستند و همگان را خیره خواهند کرد، علاوه بر این اکثر بانوان علاقه دارند که از صندوق چوبی قدیمی و صندوق چوبی دکوری برای مرتب کردن و قرار دادن لوازم زینتی و اکسسوری های کوچک و فانتزی خود استفاده کنند

که علاوه بر سبک و کم جا بودن از استحکام کافی نیز برخوردار هستند کاربرد دیگر این جعبه ها استفاده به عنوان گلدان و محل قرار دادن گلهای طبیعی یا مصنوعی است و برای گل آرایی و به عنوان لوازم دکوری و تزئینی نیز از آن ها استفاده میشود.

استفاده از لوازم دکوری و تزئینی و صندوقچه زیبا

در آشپزخانه نیز میتوانید از این سری جعبه ها به عنوان محل قرار دادن چای کیسه ای، نسکافه، آجیل و خشکبار و در بعضی موارد گیاهان دارویی و دسته ای از لوازم دکوری و تزئینی استفاده کنید، در نهایت میتوانیم این کاربردها را دسته بندی  کنیم و به نتیجه ی مطلوبی برسیم و این محصولات زیبا و دوست داشتنی را به چند بخش تقسیم کنیم.

از انواع این جعبه ها میتوان به جعبه پذیرایی، جعبه جواهر، جعبه ساعت و جعبه های کاربردی و اشاره کرد، لازم به ذکر است که بدانید ما همه ی این مدل ها را در فروشگاه اینترنتی چندسو برای شما عزیزان فراهم آورده ایم و در صورتیکه تخفیف و یا جشنواره ای برای فروش ویژه این محصولات در نظر گرفته شود به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد .

از آنجایی که این جعبه ها و صندوقچه ها نظم خاصی به فضا میبخشند ، وجود آن ها در هر خانه و یا شرکتی لازم است، اما به طور کلی استفاده از این محصولات به نیاز و یا سلیقه ی هر فرد بستگی دارد، به همین دلیل هم میباشد که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته اند و جزء لوازم پرفروش همه ی  فروشگاه ها  میباشند.

این محصولات در اندازه ها و طرح های مختلف تولید میشوند که جنس آن ها نیز با هم متفاوت است و برای هر کارآیی شما میتوانید اندازه و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و ما این تضمین را به شما خواهیم داد که تمامی این محصولات از مرغوبترین و درجه یک ترین متریال های موجود در بازار تهیه شده اند و از استحکام کافی برخوردار هستند.

استفاده از لوازم دکوری و تزئینی و صندوقچه تزئینی

دسته بندی مقالات عمومی
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.