تعمیرات صندلی اداری

تعمیرات صندلی های شکسته خود را به چندسو بسپارید

دسته و پد دسته

آیکون چرخ برای تعمیرات صندلی اداری

چرخ

آیکون جک برای تعمیرات صندلی اداری

جک

آیکون مکاینزم برای تعمیرات صندلی اداری

مکانیزم

آیکون پایه های صندلی برای تعمیرات

پایه پنج پر

چرخ های صندلی در پایین پایه های پنج پر یک صندلی اداری به صورت مهره ای یا پیچی نصب می شوند که از انواع متنوع آن می توان به چرخ های پی یو بی صدا، چرخ قفل دار، چرخ های ژله ای و غیره اشاره کرد.

معمولا پایه های یک صندلی اداری به صورت پنج پر یا بشقابی طراحی شده است که به وسیله جک در انتها صندلی متصل شده. پایه های صندلی اداری را می توانید برای خودتان با جنس های کروم،‌ پلاستیک،‌ فلز آبکاری شده و… برای خودتان از سایت چندسو خریداری کنید. 

متحرک، ثابت از دو نوع معروف و پر کاربرد دسته یک صندلی اداری می باشد که به همراه پد یا بدون پد ارائه می شود. به صورت خلاصه می توان به دو نوع بارز و قابل استفاده در اسکلت دسته صندلی،‌ جنس فلزی و پلاستیک فشرده اشاره نمود که برای هر صندلی مورد متناسب با محصول را انتخاب می نمایند.

کمک کننده ای برای افزایش و کم کردن ارتفاع صندلی می باشد که در انتها، ما بین نشیمن و پایه قرار میگیرد که می توانید به راحتی صندلی را با میز مقابل خودتان تنظیم نمایید. ارتفاع و اندازه جک در انواع متنوعی تولید می شود که به طور معمول از ۸ سانتی متر تا ۲۶ سانتی متر تولید و برای محصولات متناسب با ان تعبیه می شود.

قطعه ای مهم در زیر نشیمن،‌ که صندلی ها را از یکدیگر متمایز می سازد. انواع بسیار مکانیزم ها باعث شده تا یکی از دیگری راحت تر و با ارگونومی بالاتری برای مصرف ارائه شود. مکانیزم سینکرون اتوبوسی یکی از بهترین مکانیزم های موجود در صندلی اداری ها می باشد که نشیمن و تکیه گاه صندلی به نسبت با هم تغییر می کند و به کاربر احساس راحتی بیشتری می دهد.

صندلی اداری از جمله لوازمی است که در ادارات، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و حتی منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. همه روزه تعداد زیادی از افراد بر روی این صندلی‌ها می‌نشینند و گاها در ساعات کاری طولانی، تنها نشیمنگاه کارکنان محسوب می‌شوند. وجود هرگونه لقی، تنظیم نبودن ارتفاع، شکستگی دسته یا چرخ‌ها  بسیار آزار دهنده بوده و مانع از تمرکز کافی در هنگام کار می‌شود؛ از این رو بحث سالم و راحت بودن صندلی‌های اداری، موضوعی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. در اغلب موارد شاید بتوان با روش‌های ساده و کاربردی، خود به تعمیر صندلی اداری پرداخت و دوباره برای مدت‌های طولانی از آنها استفاده کرد. اگر به یادگیری این روش‌ها علاقه دارید، در ادامه مقاله با چندسو همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

تعمیر صندلی مشکی

قیمت تعمیر صندلی اداری

یکی از مسائل مالی مهم و دائمی ادارات و دفاتر با توجه به کاربرد گسترده صندلی‌های اداری در این مکان‌ها، بحث صندلی‌های شکسته و معیوب است که به معضلی برای این ارگان‌ها تبدیل شده است. این مسئله به‌خصوص در مواردی که تعداد صندلی‌های نیازمند تعمیر بیشتر باشند، اهمیت بیشتری می‌یابد. البته قیمت تعمیر صندلی اداری اداری نیز ثابت نبوده و به عوامل مختلفی مانند میزان و نوع خرابی صندلی‌ها، تعداد قطعات معیوب و قطعات مورد نیاز، وابسته است. قیمت این قطعات یکسان نبوده و از نوعی به نوع دیگر متفاوت است؛ برای مثال قیمت پایه صندلی اداری، به مدل، نوع، کیفیت، برند سازنده و ... وابسته خواهد بود. معمولاً گران‌ترین و فرسایشی‌ترین قسمت‌های صندلی، جک و چرخ‌ها هستند. علاوه بر این، هزینه‌های حمل‌ونقل تعمیرات صندلی نیز در صورتی که تعمیر در محل ممکن نباشد، یکی دیگر از هزینه‌های مؤثر بر قیمت تعمیر صندلی اداری خواهد بود.

در حالت کلی بیشترین نوع خرابی‌های قابل تعمیر را می‌توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • شکستگی دسته صندلی
  • خرابی چرخ‌ها
  • تخلیه گاز جک صندلی
  • آسیب‌دیدگی فوم و اسفنج
  • روان نبودن حرکت چرخ‌ها

باید خاطرنشان کرد که گاهی اوقات شاید خرید یک صندلی جدید و جایگزین کردن آن با صندلی‌های کهنه و فرسوده، بهترین انتخاب باشد. این مسئله به‌خصوص در مواقعی که فرصتی برای تعمیرکاری وجود ندارد، صندلی به شدت فرسوده شده و یا هزینه تعمیرات مقرون‌به‌صرفه نیست، اهمیت بیشتری می‌یابد.

آموزش تعمیر صندلی اداری

در دنیای کنونی و با افزایش روز افزون استفاده از رایانه در انجام کارها، نیاز به یک صندلی راحت و مناسب بسیار ضروری به نظر می‌رسد. در اکثر موارد یک صندلی اداری چرخ دار دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید! استفاده از صندلی اداری مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت که برخی از آنها عبارت‌اند از:

  •  ​آسایش و راحتی: این صندلی‌ها برای راحت بودن در هنگام کار اداری طراحی شده و برای کاربرانی در مناسب است که هر روز ساعات زیادی را مشغول کار کردن هستند.
  • سلامتی: یک صندلی اداری مناسب می‌تواند از آسیب رسیدن به ستون فقرات جلوگیری کند.
  • تحرک: شما با استفاده از یک صندلی اداری، می‌توانید به راحتی در اتاق جابه‌جا شوید، بدون اینکه از جای خود بلند شوید.
  • ارگونومی: ارگونومی این صندلی‌ها به نحوی طراحی شده که کمترین مشکلات در حین کار برای کاربر پیش بیاید.

البته صندلی‌های اداری نیز مثل هر وسیله دیگری ممکن است دچار آسیب‌دیدگی شده و نیازمند تعمیر باشند. به دلیل بالا بودن هزینه‌ی خرید صندلی‌های اداری، تعمیر این وسیله، به یک روش جایگزین و مناسب به جای خرید آن تبدیل شده است. اگر تعمیرات صندلی به شکل اصولی و درست انجام شود، می‌تواند آن را دوباره به چرخه استفاده بازگرداند. تعمیر صندلی در بین شرکت‌ها و سازمان‌ها امری بسیار رایج است.

برای تعمیر صندلی اداری ، ابتدا باید نوع مشکل ایجاد شده در آن را پیدا کرد. مشکلات مربوط به تنظیم ارتفاع، با اهرم و جک ارتباط دارند؛ ایرادات حرکتی و چرخشی نیز به چرخ‌ها و پایه آن‌ها در قسمت پایین صندلی مربوط است. هم چنین تکان خوردن و لق زدن صندلی نیز به صفحه نصب بین جک و نشیمن مربوط می‌شود.

تعمیر دسته فلزی صندلی

تعمیر جک صندلی

اگر جک صندلی شما آسیب دیده است، ابتدا وسایل زیر را تهیه کرده و سپس به تعویض آن اقدام کنید. این وسایل عبارتند از:

  • چکش پلاستیکی
  • پیچ گوشتی
  • آچار لوله گیر
  • جک جدید

حالا صندلی را به پهلو بگذارید و از کشیدگی کامل جک اطمینان حاصل کنید. سپس پایه و چرخ‌های پایین آن را از صندلی جدا کنید. این کار را می‌توانید با باز کردن گیره‌های نگهدارنده از قسمت مرکزی زیر پایه چرخ انجام دهید. سپس آچار لوله باز کن خود را به قسمت بالایی جک متصل کرده، آچار را محکم تکان دهید تا جک باز شود. در صورت آسیب‌دیدگی جک باید آن را با یک جک نو تعویض کنید.

تعمیر چرخ صندلی

چرخ‌های صندلی اداری در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. انواع ژله ای چرخ‌ها، به مراقبت بیشتری نسبت به چرخ‌های معمولی نیاز دارند. در اکثر موارد، چیزهایی مثل پرز فرش، مو و خاک، در فضای بین     چرخ‌ها قرار گرفته و مانع از حرکت مناسب چرخ شده و حتی گاهی باعث شکستن چرخ‌ها نیز می‌شود. برای رفع این مشکل در صندلی‌های چرخ دار، با استفاده از یک انبر دست و پیچ گوشتی، کثیفی‌ها و جرم‌ها را بیرون کشیده، سپس ماده روان کننده را روی چرخ‌ها اسپری کنید تا چرخ‌ها کاملاً روان شوند. طبیعی است که چنانچه چرخ‌ها شکسته باشند، می‌بایست نسبت به تعویض آن‌ها اقدام شود.

تعمیر چرخ صندلی با استفاده از پیچ گوشتی

تعمیر روکش صندلی‌های اداری

  • رویه صندلی بر اثر استفاده زیاد دچار پارگی می‌شود که خوشایند نبوده و علاوه بر جلوه نازیبا، حس راحتی سابق را نیز نخواهد داشت. اما به شرط داشتن لوازم مورد نیاز، می‌توانید روکش‌های آسیب دیده را خودتان ترمیم کنید. وسایل لازم برای تعویض رویه صندلی و تعمیر آن عبارتند از:
  • صندلی نیازمند تعمیر
  • پارچه به میزان لازم بر اساس سطح و ارتفاع صندلی
  • پیچ گوشتی
  • منگنه کوب
  • قیچی

در قدم اول شما باید صندلی خود را باز کنید. اگر از پیچ گوشتی استفاده کنید، انجام این مرحله دشوار نخواهد بود. صندلی را برعکس کنید تا راحت‌تر نحوه باز کردن آن را متوجه شوید. سپس پلاستیک روی صندلی را برداشته و به قسمت نرم یا ابری دسترسی داشته باشید. قسمت ابری صندلی را به صورت برعکس روی پارچه گذاشته و اطراف آن را ببرید. دقت کنید که پارچه را کمی بزرگ‌تر ببرید تا بتوانید در مرحله بعدی آن را به درون صندلی وارد کنید.

اگر پارچه ای که انتخاب کرده اید، طرح دار است و می‌خواهید بخش خاصی از آن روی صندلی باشد، باید بیشتر دقت کنید و قبل از برش، در مورد چگونگی قرار گرفتن پارچه تصمیم بگیرید.

حالا نوبت به فیکس کردن پارچه بر روی صندلی به وسیله منگنه می‌رسد. باید دقت داشته باشید که پارچه شما حداکثر کشیدگی را داشته باشد. پارچه با گذشت زمان، کمی شل می‌شود پس جای نگرانی نیست. بهترین روش برای منگنه زدن رویه صندلی اداری، روش ضربدری است. شما می‌توانید نخست بخش بالایی و چپ صندلی و سپس بخش پایینی و راست را منگنه کنید. سپس بخش‌های باقیمانده را نیز تثبیت کرده و مطمئن شوید پارچه تا جایی که ممکن است، تنگ شده باشد.

حضور فردی دیگر برای کمک به شما در این مرحله بسیار  مفید خواهد بود. پس از تکمیل منگنه کاری و رسیدن پارچه به حالت مورد نظر، با قیچی تکه‌های اضافی پارچه را ببرید. حالا بقیه صندلی را روی قسمت ابری که حالا پارچه جدیدی دارد گذاشته و با استفاده از پیچ گوشتی صندلی را به حالت اول باز گردانید. خسته نباشید! تعویض روکش صندلی شما به پایان رسید!

تعمیر صندلی مدیریتی

مهمترین صندلی در یک اداره، صندلی مدیریتی است که از بخش های مختلف و ارزشمندی ساخته شده. صندلی مدیریتی ممکن است دسته های چوبی با پشتی بلند و با کیفیت داشته باشد و اصولا قیمت تمام شده این محصول بیشتر از هزینه تعمیرات آن است. پس بهترین راه حل برای صندلی های مدیریتی که قدیمی شده اند و بخش هایی از آن از بین رفته است تعمیرات صندلی مدیریتی است. از طرفی وجه یک مدیر برای یک مجموعه بسیار با اهمیت است. افرادی که به مدیریت مراجعه میکنند همیشه باید تحت تاثیر نظم وسایل اتاق مدیریت باشند که این نظم نشانه شخصیت مدیریت آن مجموعه است.

همین الان جهت تعمیر صندلی مدیریتی با چندسو تماس بگیرید

شماره های تماس برایتان در بخش تماس با ما قرار داده شده است. تیم مشاوره چندسو آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است. همچنین هنگام تماس با کارشناسان حتما از قبل تصاویر بخش های شکسته و ترجیحا مدل و برند صندلی خود را مشخص و به ایشان اطلاع دهید.

شماره های تماس

02632828266 - 09395800167

تعمیر صندلی گیمینگ

مهم ترین بخش تعمیرات صندلی به دسته بندی صندلی های گیمینگ باز میگردد. زیرا که این صندلی ها نسبت به انواع دیگر صندلی ها هزینه بیشتری برایشان شده است و تعمیرات صندلی گیمینگ بسیار به صرفه تر از خرید یک صندلی گیمینگ جدید است. همچنین خرابی این صندلی ها هم بسیار نسبت به سایر صندلی ها بیشتر است زیرا که استفاده روزانه از این صندلی ها بالاتر می باشد و تحت فشار بیشتری هستند. اصلا نگران هزینه تعمیر صندلی گیمینگ خود نباشید و همین الان با چندسو ارتباط بگیرید.

هزینه تعمیر صندلی گیمینگ چقدر است؟

معمولا خرابی یا شکستگی در صندلی گیمینگ ها به ندرت اتفاق می افتد، اما در صورت استفاده توسط افراد با وزن های بیش از حد مجاز یا کار های غیر استاندارد ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کنند. ابتدا باید بسنجیم که خرابی صندلی چقدر است و هزینه ها را محاسبه کنیم، اما اگر در این زمینه سر رشته ندارید با خیال راحت تعمیر صندلی گیمینگ خود را به متخصصان چندسو بسپارید تا با کمترین هزینه اقدام به نوسازی صندلی شما نمایند.

تعمیر صندلی به صرفه تر می باشد یا خرید صندلی؟

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با نحوه تعمیر صندلی اداری آشنا کنیم تا چنانچه تمایل داشتید خود به ترمیم آنها اقدام کنید. با این حال اگر فرصت و یا حوصله کافی برای انجام تعمیرات را ندارید و یا صندلی شما به قدری فرسوده شده که تعمیر آن مقرون به صرفه نیست، پیشنهاد می‌کنیم که با خرید یک صندلی جدید، راحتی و آسایش را به خود هدیه دهید. شما می‌توانید انواع مدل‌های با کیفیت، زیبا و به روز صندلی‌های اداری را در سایت چندسو مشاهده کرده و بهترین انتخاب مطابق میل و سلیقه خود داشته باشید. مشاوران ما نیز در چندسو آماده پاسخ گویی به سوالات و مشاوره رایگان در خصوص خرید محصولات مورد نظر شما می‌باشند.

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.