چرا باید به چندسو اعتماد کرد

بنر لندینگ اعتماد به چندسو
لطفا کلیک کنید
لطفا کلیک کنید

با توجه به افزایش تعداد فروشندگان در صنف مبلمان و دکوراسیون، اینکه به کدام سایت جهت خرید محصول اطمینان کنیم بسیار اهمیت پیدا کرده است و باید بدانیم محصول خریداری شده اصالت برند تولید کننده را دارد یا خیر! به همین دلیل کاربران نیاز دارند تا سایت مورد نظر خود را اعتبار سنجی نمایند و ما تمامی گواهی های همکاری با برند های معتبر را برای شما جمع آوری کرده ایم تا پس از مطالعه، به آسانی بتوانید خرید امن خود را از فروشگاه اینترنتی چندسو انجام دهید.

برای دریافت اطلاعات می توانید روی هر دکمه کلیک کنید!

نماد اعتماد الکترونیکی - اینماد

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت)، با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید. شما عزیزان خریدار برای اینکه از صحت اطلاعات فروشگاه اینترنتی چندسو اطمینان حاصل نمایید حتما باید به نکات زیر توجه کنید:

حتما آدرس (URL) سایت کسب و کار با آدرسی كه در صفحه ای که بر روی اینماد سایت کلیک می‌کنید و نمایش داده می‌شود، یكسان باشد.

صفحه ای كه مشاهده می‌كنید صفحه اصلی مرورگر شما باید باشد و نه یك عكس و تصویر از یك مرورگر؛ از این امر اطمینان حاصل نمایید.

آدرس (URL) این صفحه حتما با https://Trustseal.enamad.ir آغاز شده باشد.

جهت مشاهده لیست کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الكترونیكی به بخش مشاهده کسب و کار ها در سایت اینماد مراجعه نمایید.

تمامی سایت‌های دارای نماد اعتماد الكترونیكی ملزم به رعایت موارد مندرج در تعهدنامه کسب و کار اینترنتی دارای نماد اعتماد الكترونیكی می‌باشند.

سابقه کسب و کار بسیار دارای اهمیت می باشد. هرچقدر دامنه سابقه بیشتری داشته باشد کیفیت فروشگاه اینترنتی نیز بالاتر خواهد بود.

تصویر اینماد-۱

چرا باید یک فروشگاه نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد؟

بصورت کلی و طبق قوانین فقط فروشگاه هایی می توانند اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشند که شرایط و لازمه دریافت این نماد را رعایت نموده باشند که به صورت کلی عبارتند از:

  • داشتن تیم پشتیبانی 24 ساعته برای پیگیری سفارش ها
  • وجود درگاه بانکی معتبر برای انجام تراکنش ها
  • اعتبار دامنه سایت
  • محفوظ بودن حریم شخصی کاربران
  • استفاده از قوانین بین المللی و قوانین رایج داخلی در انجام مراحل کسب و کار

نماد ملی رسانه های دیجیتال

تصویر نماد الکترونیکی-۱

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای لوگو به رسانه های بر خط، هویت صاحب آن و صلاحیت وی را برای فعالیت احراز می نماید. لیکن مسئولیت محتوای منتشر شده بر عهده صاحب رسانه بر خط است و دارنده رسانه بر خط ملزم به رعایت قوانین و مقررات و مفاد مندرج در تعهدنامه امضا شده توسط خودش است. برای اطمینان و امنیت بیشتر در هنگام مشاهده صفحه به نکات زیر توجه فرمایید:

  • آدرس سایت با آدرسی که در این صفحه معرفی شده یکسان باشد.
  • صفحه ای که مشاهده می‌کنید صفحه اصلی مرورگر شما باید باشد و نه یک عکس و تصویر از یک مرورگر. از این امر اطمینان حاصل نمایید.
  • آدرس این صفحه حتما با samandehi.ir آغاز شده باشد.
  • همچنین جهت اظهار نظر و یا گزارش تخلف در ارتباط با فروشگاه اینترنتی چندسو به این سایت مراجعه نمایید.

درگاه پرداخت معتبر

داشتن یک درگاه پرداخت معتبر هم برای دریافت اینماد نیاز است و هم برای جلب رضایت کاربران - در هنگام پرداخت مبلغ سفارش حتما باید توجه داشته باشید که درگاه پرداخت به نام فروشگاه ثبت شده باشد و همچنین آدرس اینترنتی فروشگاه هم در داخل درگاه پرداخت ذکر شده باشد. تنها با وجود این موارد درگاه پرداخت امن خواهد بود.

اعتماد به چندسو درگاه پرداخت معتبر

استفاده از رمز پویا برای خرید

طبق بخشنامه ای که بانک مرکزی در سال 1398 صادر نمود استفاده از رمز پویا برای خرید اینترنتی، انتقال وجه و استفاده از اپلیکیشن های بانکی الزامی گردید. استفاده از رمز پویا یکی از امن ترین راه های خرید اینترنتی است. رمز پویا این امکان را فراهم نموده که برای هر بار خرید از هر وب سایت اینترنتی که از درگاه های پرداخت استفاده می کنند نیازمند استفاده از تلفن همراه و شماره تماس شخصی خود باشید و در این شرایط امکان هک شدن حساب و لو رفتن اطلاعات بانکی شما به کمترین میزان می‌رسد.

  • برای استفاده از رمز پویا باید ابتدا از طریق مراجعه به بانک یا دستگاه خودپرداز یا سایت بانکی که در آن حساب دارید رمز پویای یکبار مصرف را فعال کنید
  • در این شرایط هنگام خرید، رمز به شماره تماسی که شما تعیین نموده اید ارسال می‌شود.
  • هنگام خرید یا انتقال وجه یا هر عملیات بانکی که مد نظر شما می‌باشد برای استفاده از رمز پویا باید طبق دستورالعمل بانکی که در آن حساب دارید عمل نمایید و با روش های مختلفی بسته به نوع عملیات مد نظرتان همچون همراه بانک، اینترنت بانک، موبایل بانک و… به انتقال وجه و سایر امور بپردازید.
  • در مواردی نیز که قصد خرید از سایت فروشگاهی دارید هنگام وارد کردن اطلاعات بانکی گزینه درخواست رمز پویا را انتخاب نمایید و پس از دریافت رمز یک بار مصرف و وارد نمودن آن خرید امن شما انجام می‌گیرد.

چندسو نماینده رسمی و مرکزی برند های ذیل

آدرس مجموعه چندسو

نماد دامنه امن گواهی SSL یا HTTPS

نماد دامنه امن گواهی SSL یا HTTPS

دامنه امن این امکان را برای مشتریان و اعضای سایت برقرار میکند که اطلاعات آنها حفظ شده و به صورت کد شده داخل دیتابیس ذخیره گردد. این امکان از طریق گوگل بررسی و کنترل می شود که وجود SSL داخل سایت تایید گردد. در صورت عدم وجود دامنه امن شما میتوانید این موضوع را با علامت قفل سبز رنگ در کنار آدرس صفحه اینترنتی کنترل نمایید. مانند تصویر رو به رو:

نماد دامنه امن چندسو